Vaalikone

25.09.2022

Seurakuntavaaleissa on käytössä ehdokkaiden vaalikone. Vaalikone auttaa äänestäjiä löytämään sopivan ehdokkaan omasta seurakunnastaan. Jokaisen ehdokkaan kannattaa siis käydä vastaamassa vaalikoneen kysymyksiin.

Ehdokkaat pääsevät vastaamaan vaalikoneen kysymyksiin syys-lokakuussa 27.9.-6.10. Avustamme ehdokkaita vaalikoneeseen vastaamisessa. Tiedotamme tarkemmista päivistä tällä sivustolla myöhemmin.

Vaalikone avataan äänestäjille lokakuussa.

Ehdokkaat vastaavat vaalikoneen kysymyksiin, joita äänestäjät pääsevät vaalikoneen julkaisun jälkeen katsomaan ja vertaamaan omiin näkemyksiinsä. Vaalikoneesta vastaa Kirkkohallitus. Se siirtää kaikki ehdokastiedot vaalikoneeseen valmiiksi. Ehdokkaan tarvitsee vain vastata kysymyksiin. Jokainen ehdokas saa omalta seurakunnaltaan käyttäjätunnuksen vaalikoneeseen.

Meidän tulevaisuus  ehdokaslista seurakuntavaalit
Kaikki oikeudet pidätetään 2022
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita