Asetu ehdolle 15.9. 2022 mennessä!

13.09.2022

Kiinnostaako sinua vaikuttaminen omassa seurakunnassasi? Haluaisitko uudistaa toimintaa? Tartu mahdollisuuteen tehdä omasta seurakunnastasi yhteisö, joka toimii ja näkyy myös sinun mielestäsi tärkeissä asioissa. Asetu rohkeasti ehdolle, huomisen kirkkoa tehdään nyt!

Ajankohtaista juuri nyt on ehdolle asettuminen. Seurakuntavaaleissa ehdolle voi asettua 15.9. mennessä. Omasta seurakunnasta tietoa ehdokasasettelusta saa kirkkoherranvirastosta.

Ehdokkaaksi voi asettua konfirmoitu kirkon jäsen, joka

• täyttää 18 vuotta viimeistään 20.11.2022.
  • on seurakunnan jäsen viimeistään 15.9.2022.
  • antaa kirjallisen suostumuksen ehdokkaaksi asettumisesta.
  • on kristillisestä vakaumuksestaan tunnettu. Tämä tarkoittaa sitä, että henkilö kuuluu kirkkoon ja on sitoutunut rakentamaan yhteisön tulevaisuutta.

Ehdokkaaksi voi asettua liittymällä ehdokaslistalle tai perustamalla valitsijayhdistyksen.

.

Meidän tulevaisuus  ehdokaslista seurakuntavaalit
Kaikki oikeudet pidätetään 2022
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita